Leverings,- en Retourbeleid
Ik wil mijn aankoop retourneren! Wat moet ik doen?
We zijn er trots op elk product in verkoopbare staat tot 14 dagen vanaf de verzenddatum te accepteren – zonder enige restocking-kosten. Mogelijk ontvangt u een winkeltegoed of een terugbetaling, na aftrek van verzendkosten. We vergoeden de verzendkosten alleen als we een fout hebben gemaakt bij het verzenden van uw bestelling (d.w.z. we hebben een andere stijl of maat verzonden dan wat u daadwerkelijk hebt besteld). Neem in dit specifieke geval contact op met de klantenservice voor acceptatie voordat u de goederen retourneert. Zo niet, dan bieden we geen gratis retourzending.
 
Rixax Container en reklame verhuur Productretour & Teruggavebeleid:
We accepteren retourzendingen van uniformen, kleding, uitrusting & apparatuur* alleen onder de volgende voorwaarden:
1. De goederen moeten in de originele verpakking zitten.
2. 2. De goederen moeten schoon en vrij van slijtage zijn.
3. De goederen moeten ongewassen zijn.
 
Elk geretourneerd artikel dat niet aan de bovenstaande criteria voldoet, komt niet in aanmerking (d.w.z. vuil, sigaretten- / rookgeur, bedekt met huidschilfers van dieren of deodorantvlekken, zichtbare tekenen van slijtage, enz.) om te retourneren.
Verpak het item in de originele verpakking met alle instructies, tags en eventuele bijlagen.
 
Vul in het contact formulier en u ontvangt een retour code.
 
Niet geaccepteerde items voor retourzending:
Wij accepteren geen ruilen of retourneren van op maat gemaakte artikelen (speciaal borduurwerk op GI’s of riemen, handschoenen, enz.). Hygiënische producten worden ook niet geaccepteerd: mondbeschermers, kruisbeschermers, enz. Ook al zijn ze nieuw.